Elände eller äckel. Eller vanligt roligt.

Åh, vad jag önskar mig en ny dator. Bara en liten billig en.
För nu är jag trött på att sitta på golvet i tio minuter,  bakom denna gamla burk och snurra igång fläkten på nätaggregatet, varje gång man sätter på den.
Men nu har jag suttit där, och snurrat, så nu går den minsann ett tag utan att bli för het.

Fin dag på jobbet idag, lite kaotiskt i morse, men det löste sig med lite extra tid och finurlighet.
Skrattat har jag då gjort så tårarna runnit. Nu är ju inte det någon ovanlighet på mitt jobb, men härligt är det.
Oftast skrattar vi åt elände eller äckel. Ibland åt vanliga roliga saker.
Idag skrattade vi åt mig. Elände eller äckel, välj själv. :)
Jag skulle kissa. Och smart som jag är så tänkte jag passa på att knyta skorna samtidigt. Det är ju lite närmare ner till fötterna när man sitter på dass.
Det roliga med det hela var att jag började kissa.
Sen när jag böjde mig fram för att knyta skorna, så slutade jag kissa. Helt ofrivilligt.
Det fortsatte sen när jag knytit färdigt. Även det helt ofrivilligt.
Det var ungefär som att vika eller böja ett sugrör.
Okej, jag vet, det var en himla dålig jämförelse för jag har ingen som helst likhet med ett sugrör. Men ni fattar principen?

Nåväl, hemma med halmen och hamburgare på matsedeln ikväll.
Lojna är glad idag så hon lagar även morgondagens middag, så är det ur världen.

Planerar även ett bad efter kvällsrundan med djuren.
Pöss!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hahahaha, ja jag förstår principen :-)

Skrattade gott nu med, för jag hörde din förklaring i örona när jag läste :-) Det är väl tur att vi får skratta på arbetstid :-)

2011-01-24 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0