Cag-ball

Det är nära mellan himmel och helvete.
Det är tydligt.

En viss person som står mig nära, ursäkta; finns i min närhet, (skillnad det) har satt i system att slå undan benen för mig.
Människan fixar helt enkelt inte att se mig på bra humör eller glad.
Inte heller arg, ledsen eller sur. Nåt fel finns det alltid. Såklart.

Funderar mycket på den där resan som dök upp idag. Mycket bra idé av min kollega.
Paraplydrinkar är alltid gott. Och medlem i fotsugarklubben är jag sen innan.
Det kvittar förresten med den där bikinin, för den kommer ändå inte synas.

Tror det skulle vara bra att värma upp med en P-fest så att det kan tränas lite, på både det ena och det andra.
För ett par veckor i solen, även med paraply kan kännas nog så oerfaret.

På tal om oerfaret, så fick jag höra på jobbet idag att man helst ska prova allt en gång.
Det är kanske inte så himla tokigt. ;)

Fast frågan är om man skulle vilja prova en sån HÄR? Eva..:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

P-fest ser jag helt klart syftet med, men är mycket tveksam till bollen i munnen...... :-)

2010-03-17 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0