Här drar vi ner persiennerna

Söndag.
Egentligen borde jag följa tidigare tradition och skriva vilken söndag det är i ordningen i mitt liv. Men jag orkar inte räkna ut det. Vill någon roa sig med det så är jag född 5 nov 1973. Kl 01.09

Vädret för dagen är väl lite som jag gillart; grått och ruskigt med lite droppande på fönsterbläcket.
Jag har planterat om några blommor som behövde ny och frisk jord.
Tänt några ljus och ska snart hänga en maskin tvätt.

Ska minsann ta en promenad och köpa mjölk.
Det är så härligt att smyga in blicken i andras fönster när det är mörkt utanför.
Jaha, där sitter hon ensam och dricker thé.
Och de där hade fan riktigt snygga tapeter.
Aha, där kollas det minsann på porrfilm.
Inte för att det händer speciellt ofta att det kollas på sånt men det har hänt.
Här drar vi ner persiennerna när vi kollar på erotisk film. Ingen gratis bio utanför vårt fönster inte!

Jag har, som jag tidigare inte berättat, en ny mobil. Jag vet inte riktigt om jag gillar den, men jag gillar utseendet. Helt svart med bara lite silver. Snyggt! Den är förvisso lite knäpp och knasig på vissa saker, men jag ska känna på den ett tag till innan jag bestämmer mig.

Straxt efter sex är klockan och det regnar alldeles för mycket för en promenad.
Sätter på en kopp java sålänge så lättar det kanske om ett tag.

Våga älska vintern!


Kommentarer
Postat av: KAX

vissa kommentarer minns du men inte andra?

man är inte värd mycket på jorden inte! men men nya tag

2008-11-12 @ 21:53:14
Postat av: !!!!!!!!!!!!!§§

mobilen funkar bra att porra med!

2008-11-12 @ 21:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0