Throwing the dice

Nu är det fjärde dagen på rad som den här huvudvärken plågar mig.
Det är väl nästan lite tur det för annars hade jag nästan inte trott jag haft nåt. Huvud alltså.



Varför kan man inte bara få dra en ny lott?
Välja något annat.
Eller bara kasta om tärningen.
Snurra på hjulet igen då.

Troligen skulle man med min otur få en nitlott igen.
Eller rent av förtjäna den.



Idag har jag återigen fått höra,
vilken usel människa jag är.
Flera gånger faktiskt.
Jag börjar bli rejält trött på det.
Kan inte den personen, som är så mycket bättre, försöka förstå att jag redan vet att jag är en av världens sämsta och inte behöver bli påmind flera gånger om dagen. Eller?
Jag vet att jag är vad jag är, mest med orsak av mig själv, men även på grund av andra.


Det finns alltid ett val, för Dig och för mig. Alltid.
Ibland fastnar man, men hur det än är så kommer man vidare, varesig man vill eller inte.



Nåväl, det har hänt ett par trevliga saker idag med. :)
Det är jag oerhört glad för!
Det är väl kanske lite en vändning på det planet, kan jag tro.
Allt kommer förhoppningsvis att bli och se annorlunda ut redan från nästa vecka.
Lite jobbigt är det att inte vara helt säker, men sämre än detta kan det knappast bli.

Jag hoppas att det blir som jag vill!
Vill att det blir som jag hoppas!

Tärningen...:)

Kommentarer
Postat av: Marillo

Halloj... Jag ska berätta att du har då en son som du kan vara stolt över.. För idag när jag var och kollade på Klackiaden (och var var min vinkompis då?? )så stötte dom kula och jisses vad långt sonen din stötte..

Hela 9 m och några centimeter ( minns ej dom). Längst i klassen kan jag tillägga tjohoo

Så det gjorde han bra.. Bju´han på nåt gott för det ;-)



Ha de bra.

Kramen.

2010-09-08 @ 23:27:46
URL: http://flodagatan.blogspot.com/
Postat av: Lojna

Hehe, ja det blev gott hela helgen här. Jisses, va stark men kan vara när man e en liten plutt på 13 bast. :)

Kramen till dig med! :)

2010-09-13 @ 17:24:02
URL: http://lojna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0