7-1


Eftersom Leksand vann årets premiärmöte mot Mora ikväll med 7-1 så visar jag stolt upp denna fina bild.
Jag fyller 1år och har min allra första Leksandströja.
Fint tycker jag.

Onsdagen är slut. En bra dag har det väl varit.
Jobbet flöt på i trötthetens tecken tror jag. Inte ens kaffe och stängda lock hjälpte.
Några tappra försök till pedagogik och struktur mynnade tillslut ut vid köksbordet.
Sen hände en märklig sak, som gjorde mig väldigt fundersam.
Jag har klurat lite och bestämt mig för att jag nog ska ta reda på saken lite bättre i morgon.
Så slipper jag fundera mera menar jag...

Hm, jag hör Zlatan tjabba lite på tv´n här bakom.
Märkvärdig tycker jag inte alls att han är. Fast han är duktig att sparka boll.

Ny spännande dag i morgon förstås.
Arbetsdagen avslutas med ett möte. Suck. Får inte glömma tigerbalsam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0